Fettisdagen

Idag har vi varit i Månkarbo på besök, nästan hela dagen, när Grappe vaknade köpte jag semlor och så åt vi det, sedan packade vi övernattningsväska och åkte till landet, planen var pulka och spel, men eftersom vi kom dit först vid fyra så kändes det onödigt att dra till pulka-backen och spelet glömde vi hemma. Vi roade oss ändå dock, genom att äta en himla massa godis, spela kort/fia och kasta runt gosedjur/inomhus-badminton. Mikaela lekte salong på mig, hon målade mina tånaglar i olika färg, filade och fixade nagelband på fingrarna (får inte måla där pga jobbet), sist lockade hon mitt hår och plattade luggen. Mysig dag, men till slut bestämde vi oss för att sova hemma ändå, skönt att sova hemma när man jobbar dagen efter även fast det är nattpass, tack för en rolig dag!
Dåliga webcambilder, och jag vet att lilltån har något konstigt going on, men den ÄR så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0