20/8

Tänk att jag fortfarande har besökare, vad gör ni här? Det är dött ser ni väl?
 
Jag har jobbat jobbat jooobbaaaat...... men nej, inte på två dagar nu, och jag tackade nej både till att åka till Åland och Grönan, istället var jag hemma, sprang 2,6 mil i lördags och 1,2 mil i söndag, jag behövde det... dock har jag inte fått någon träningsvärk än, det är helt sjukt.
 
Ikväll jobbar jag stängning med min Leylis och imorgon är det kemilabb, sedan tillbaka till jobbet för stängning då med.
 
Denna vecka börjar skolorna igen, tiden går så himla snabbt! Sommaren är nästan slut och på lördag vankas det bröllop, det ser vi fram emot, jag ska bara tvinga ut karln för att köpa någon finkläd innan dess förhoppningsvis, annars går han väl i jeans och löparskor. 
 
Ajja, ett litet livstecken i alla fall.... min dator är btw på reparation och det kan ju ha att göra med den dåliga uppdateringen här.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0