Nu är jag 23 år gammal.

I måndags firade vi med grekisk mat och bio, the hunger games, jag hade förväntat mig lite mer battle royale och inte så mycket meserier. Det var en fin film och jag blev rörd på vissa ställen, men som sagt tror att de ville försöka hålla den på ett seriöst plan och då blev den lite mesig istället för hemsk som den kunde varit.


På självaste födelsedagen igår jobbade jag 08:00-16:00, fick en kärleksmums-tårta av chifen (som jag inte åt upp själv). Sedan var jag på säljutbildning (vilket förmodligen gav resultat eftersom jag hade 129% merförsäljning under lunchen idag, yey!), kom hem vid 20 och däckade i soffan, sov där ett par timmar för att sedan förflytta mig till sängen. Idag jobbade jag öppning igen och somnade när jag kom hem, sov i fyra timmar och kan inte riktigt somna om ännu, ska kolla på någon serie och försöka igen.

För 23 år sedan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0