Färdig

Slut på jobb för denna helg.... kom på en sak här om dagen... mina fredags- & lördagsnätter de kommande månaderna kommer bli obefintliga. Nu går vi ju på sexveckorsschema, vilket betyder att jag jobbar "natthelger" var sjätte vecka, imorgon är jag ledig för det är kurs på söndag, om sex veckor är jag ledig för det är maran (HERREGUD BARA SEX VECKOR KVAR!!!!!!) och nästa gång efter det, om jag räknat rätt, har jag semester, rätt skönt liv. Jobbar ju fortfarande varannan helg och lite extra nu runt valborg, men inte nätter.

Kvällen gick jättebra, hade ett litet missöde då det kom tre-fyra aslånga beställningar på en gång, Leyla lackade på kassapersonalen och jag inte visste riktigt vad som saknades, eftersom Leylis stod och skrek på kassan så kunde jag inte annat göra än skrika på henne och fick noll respons... hon fick total blackout där ett litet tag. Fast totalt hade vi en preptime på under två minuter hela kvällen lång så vi skötte oss fint summa sumarum. Hade mycket lägre försäljning än planerat och mycket svinn.... men kvällen låg inte så mycket under försäljningsprognosen, var mest dagen som tappat. Över lag är jag sjukt nöjd, samhall sa att vi städat fint också, så det är stort plus.
Mmmm, flott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0