Dagen

Min "lediga" dag, hade bestämt innan att eftersom det blir hetsjobbande from imorgon så skulle jag träna ordentligt, så körde en halvmara 1 tim 35 min, helt ok. Sedan blev vi inkallade till möte med kort varsel igår... vi hade våra aningar och fick dem bekräftade. Kollade igenom bemanningen för valborg och blev helt virrig, ska gå igenom det med min kollega (det är bra med valborg, vi kommer vara två och två som leder passen) på söndag. Tovis frågade om jag ville "vara hurtig" men jag tyckte redan att jag varit det idag, imorgon kanske. Mer intressant än så är det ju tyvärr inte. Ska laga lasagne snart, men glömde tina köttfärsen, bajs....  och så tänkte jag boka massagetid, men hon hade nog gått för dagen.

Hååååret, jag ÄLSKAR mitt hår, eller hatkärlek, det är jättefint nu, väldigt ojämnt men glansigt och fint, svårt att sätta upp för snoddar bara glider av. KATTEN, jävla kattfan fattar inte att det inte är okej att eliminera vinterpäls på köksbordet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0