24 April

Vilken mysig dag det var! Löptränade lite, ville aldrig sluta, så fick lite bråttom efteråt, åt på en matlåda samtidigt som jag duschade, klädde på mig och plockade ihop saker som jag behövde ha med. Kom fem minuter sent, sist, lite pinsamt. Trodde det skulle gå fort, men de stod och babblade på i närmare 45 min, så då blev det lite bråttom där med, skickade sms till jobbtelefonen under inskrivningen (först är jag sen och sedan sitter jag och smsar när de pratar) att jag kanske skulle bli sen, det är så roligt, då ringer telefonen och sedan är det en mekanisk röst som läser upp meddelandet i luren.... tror det funkar på de flesta nyare telefoner faktiskt.

Till jobbet kom jag i alla fall i tid, körde på mina fyra timmar, chill. Tove ville åka inlines för hon köpt ett par på loppis, men hon hade tjyvåkt lite utan mig och konstaterat att hon behövde nya hjul först, så jag blev stood up.... nu funtar jag på att tjyvåka lite själv också, har inte åkt sedan sensommaren, så är rostig i rören så att säga. Det vore roligt.
Jag återkommer till denna bild, ville bara ha något annat än text, men det finns en anledning till att jag ens har den sparad på min dator. Ett litet internskämt mellan mig och Grappie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0