Lidingöloppet

Ledig i tre hela dagar, GUD så skönt, ska stänga av telefonen nu bara, haha. Har inte så mycket att skriva ikväll, kvällen var ganska medioker och det gick sämre än jag hoppats, däremot gick det inte dåligt, och om jag ska jämföra med vissa kvällar gick det till och med bra.

Jaja, det jag tänkte skriva var i alla fall att en vän sprang tjejmilen i lördags och verkade få blodad tand, hon skickade ett sms ikväll och frågade om jag ville delta i lidingöloppet! Dock tjej-distansen som är på en mil, och för i år räcker nog den, så får jag köra hela loppet nästa år, eller kanske stockholm marathon till sommaren, eller BÅDA!

Men sjukt taggad på lidingöloppet iallifalli :) .
Fokuserad och till synes smått besvärad D18 elit tjej på upploppet under o-ringen hälsingland -06, ur bloggarkivet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0