Skriver aldrig men har inte heller så mycket att säga.

Jobbar mest, både max och pm. Sen tränar jag väl lite, träningen är dålig nu och träningsmotivationen kippar med andan... fast var in och läste lite pepp-talk på marathon.se igår, och kom på att det är ungefär 4 mil hem till mina päron, så jag MÅSTE träna löpning i vinter så att jag till våren kan ta en tur ut dit och kolla vilken tid jag får så jag har en referens.

I övrigt var vi till gymmet igår, eller allra först var jag ute och promenerade (! KORS I TAKET)utan hets, bara knallade runt helt planlöst i en timme och lite mer, efter promenad och gym blev det smått misslyckad kvällsaktivitet, då vi blev tillfrågade om vi ville bowla och bowlinghallarna var fulla... sedan tänkte vi biljard, men det var fullt även där. Då ville sällskapet gå på krogen, det ville inte vi, så vi åkte hem igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0