Ny dag igen.

Hade så mycket tvätt igår så bokade en ny tid idag, tänk att det faktiskt fanns en nu på morgonen! Den andra som skulle tvätta kom inte, så var det en tjej som var ner och tittade in om det var ledigt innan jag snott de sista två maskinerna, så jag frågade om hon bokat eller om det var ok att jag tog åtminstone en av dem, hon sa att hon inte bokat och att jag kunde ta båda så skulle hon komma ner senare, gulle :). Så nu har jag alla fem maskiner i tvättstugan och fortfarande tvätt för fyra till.... då tvättade jag ändå fem igår också, men har inte tvättat på nästan fyra veckor och tränat ganska regelbundet plus bytt sängkläder däremellan.... hatar att ha delad tvättstuga alltså.

Från arkivet, alla hjärtans dag 2008.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0