Bra och dålig dag.

Den var faktiskt mest bra, åkte ut på landet för att byta däck på bilen och ta en löptur. Klarade mitt novembermål som var 45 min på en mil. Så det är jag sjukt nöjd över! Däremot hade vi problem med att få på däcken, och det verkar som att det inte alls var ett kap och jag får skämmas lite för att jag inte kollade upp bättre om de skulle passa eller ej. Ska kolla med en däckverkstad imorgon ifall de har ett knep att få på dem, det är en liten detalj bara, på ca tre mm skillnad mellan däck och bil som gör att de inte går på... and that sucks.

Efter däckfloppen gick jag in till farmor, vi fikade och småpratade massor, det blir sällan jag träffar henne, mysfarmor, fick en saftflaska också, farmor gör godaste saften. Så i det stora hela var det bra, landet, syster och Sam, Jimmy, farmor, pappa, springa ... bara dumma däcken!

När jag kom tillbaka till Uppsala gick jag en sväng på gränby för att handla grönsaker till pajen, som blev gudomlig. Nya färskavdelningen på ica är fantastisk! Det är en jättestor disk på säkert 50 meter så har de öppnat en ny ingång så man kan gå direkt in där också och lagt bageriet direkt i anknytning, praktiskt. KOLLA IN.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0