._.

Trött, hungrig och opepp på nattjobb idag igen. Imorgon är jag ledig, det ska bli skönt, då ska jag baka julefika till på torsdag :), det ska bli roligt! Eftersom lönen kom idag också ska jag spendera lite pengar... på typ kattsand, en snygg kruka till kokospalmen i hallen som just nu står i en ugnssäker form (Grappe undrade vad man faktiskt gör med den om den tar sig och blir megastor som i naturen, det undrar jag också nu.... vi lär ju få skaffa fem meter till tak minst!).... eventuellt en annan lösning till yuccan som har en pajform som fat under krukan, haha, man tager vad man haver. Lite växtnäring också, blir nog plantagen helt enkelt. Idag är det tisdag, inte lika tidskrävande rutiner som igår, men brukar vara aningens mer folk... eller kanske inte med tanke på kylan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0