Ni anar inte.

Tänkte vänta lite med detta eftersom jag inte var säker på att det var spikat, men eftersom ryktet verkar spridit sig på jobbet ganska snabbt antar jag att det är lugnt. Jag fick ett jobberbjudande, på en annan restaurang, fortfarande uppsala, fortfarande max... grejen är den att jag ska vara helt färdigutbildad och klar assistent (passchef/skiftledare/chefsassistent/kalla-det-vad-du-vill), med maxskola, assistentprov osv. avklarat tom första maj. Dålig timing, men jag är taggad, jag har, om man räknar bort semestern, fem veckor på mig att bli fullfjädrad för detta. Haha, herregud, förra veckan hade jag inte ens gjort grundutbildningen (tur att den gick fort åtminstone).

Som jag sa till "min" assistent häromdan (öhm, det där lät flashigt, men det är det icke, hon är assistent, jag är, om än inte på pappret, hennes trainee och högra hand) "jag kommer hinna bli distriktschef innan jag bestämmer mig för vad jag vill göra med livet".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0