10/6 2011

Jag är otroligt jäkla trött, men idag har jag presterat och verkligen visat, inte minst för mig själv att jag duger. Den här veckan har jag jobbat stängning mån-ons.

På tors, igår, morgon kom pappa hit och hämtade oss för att åka på begravning, min fina fina gammelmormor skulle vinkas av... det var jobbigt, inte minst för att jag förmodligen är en väldigt känslig person när det kommer till att känna elektricitet i luften (och mammas släkt har ett mindre inbördeskrig på grund av... ja... mest envishet tror jag), och för att många minnen med gammelmormor självklart kom upp och dåligt samvete för jag inte hälsade på innan det var försent. I det stora hela var det ändå trevligt att se alla och hälsa på mormor, morbror m. fästmö och lillkusinen.

IDAG var dagen med stort D.... idag skulle det "köras upp", slutprovet för att få bli assistent på papper. Jag kan inte minnas att jag faktiskt inte kunnat äta av rädsla att spy av nervositet förr... nu vet jag hur det känns, jag vaknade kl 04:00 och hoppade upp ur sängen och trodde att jag försovit mig, på den nivån var det. Stack till jobbet en halvtimme innan avtalad tid för att vara där före distriktschefen, väntade och väntade och väntade... tillslut frågade biträdande som var där om jag ville hjälpa dem att förbereda öppningen så jag stämplade in och hjälpte till, haha. Två timmar senare kom han.... då fick jag skriva ett prov med diverse moralfrågor och mycket tänk, sedan fick jag jobba i i prodden ett tag och tillslut gick vi igenom teorin.
Sååå, nu är jag definitivt chefsassistent, får se vad jag ska göra med det sedan då, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0