20110210

Jag kanske törs säga att jag trivs här nu, det har blivit så fint med soffan, det är lite mer på väggarna så det inte är så sterilt, man kan gå utan att behöva ta sig igenom en hel jävla hinderbana. Mysigt.

Nu vill jag bara ha hem Kisse, hon sover tredje natten på ultuna nu, och inte nog med att det här kommer bli jävligt dyrt så saknar jag henne enormt... min dator är trasig, min katt är trasig och jag är fortfarande förkyld så känner inte riktigt för någon träning, Grappe spelar en hel del nu pga att han är sjuk och stress inför det kommande jobbet, sååååå, jag har tvn.... man blir trött på den efter ett tag. Jag ska gosa sönder henne när hon får komma hem!

Om exakt två månader fyller jag 22 år.... börjar bli gammal kärring nu, ska kolla på en ny rollator imorgon så måste sova nu, godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0