.:.:.:.:.:.:.:.:.:

Så skön dag på jobbet igår, jag skötte öppningen, knappt ens den, jobbade i kassan över lunchen, sen gick jag hem vid ett... det är nog första gången på över ett halvår som jag har ett riktigt kortpass, skönt!
Sedan tränade jag också kortpass, lika bra att hålla trenden.
Lagade mat som jag inte hann äta innan Patrik kom och hämtade mig och så åkte vi till Sollentuna och BA!
Jag åkte mest dit för att shoppa superprodukter, superbilligt. MEN det var en hudterapeut där som berättade om pm:s andra linje, Beauty Line, en hudvårdserie som också har samma koncept som Fitline, att det tas upp av kroppen på en gång, att om hon hade lite anti aging på ena handen så såg hon skillnad på händerna och det var så hon gjorde när hon visade för folk. Jag köpte inget, Beauty Line är apdyrt, och förmodligen värt det, men är ännu inte tillräckligt intresserad. Hon var jätteduktig och förklarade jättebra om hudens uppbyggnad och att det är svårt att få huden att ta upp något och att vi ska peela mycket för då blir huden rädd att den ska försvinna och tillverkar nya celler, annars blir den lite lat och hård och inte så fin och spänstig. Jag köpte Q10 och omega3 som tillskott dock, omega3 var väl inte relevant kanske, bara ville nämna det för det blir första gången jag provar den här, Q10 ska vara jättebra att ha både utvärtes och invärtes.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0