Nattvecka

Eller, blandvecka egentligen, fyra nattpass och ett dagpass. Det gick så bra idag, och jag är så glad och hoppas verkligen att alla faktiskt förstod hur jävla bra dom varit! Sålde mer än lunchen med färre personal och klarade det galant, och jag stod i brödet som är min hat-position men snurrade bara två gånger, till råga på hög försäljning och att jag stod i brödet var det en riktig "special-middag" då alla ska ha "utan ketchup", "utan lök", "extra tomater" och jag vet inte allt, då stannas allt upp för att det ska skrivas special-lappar, sålde säkert 15 fiskar också, den som tar 8 min... men som sagt igen, DET GICK BRA, det KAN GÅ BRA, det SKA GÅ BRA.
Imorgon ska jag försöka komma ut och träna lite innan jobbet, intervaller har jag tänkt mig, jag gillar inte riktigt intervaller, jag gillar distans.... men ska man bli duktig måste man variera och intervaller är otroligt bra för kvalitéts-träning.
Ööööh, vi har köpt en ny bil btw. Jättedålig bild, sitter på Grappes dator han har inte mycket kul, men det matchar väl inlägget... nu ska jag dra in i duschen och sen sova. Mmmm, marabou.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0