Sista april.

Valborg, det är ett bra avslut på en era av mitt liv, för ikväll ska jag jobba mitt sista pass (åtminstone på lång tid) på city. På måndag jobbar jag mitt första pass i boländerna, spännande, jag är jättenervös!

Inatt ska vi köra järnet och sälja som aldrig förr! Nu när det börjar närma sig är jag lite ledsen för att jag inte ska stå i kassan.... men å andra sidan är jag glad att jag slipper också, förut var jag döless på den där attans kassan, men nu vill jag stå i kassa igen just för jag så sällan gör det, haha.


Jag kommer sakna den andra "familjen" men det blir säkert bra på tvåan med.... får hälsa på i city när jag är ledig, har ju simkortet på centralbadet så får gå och köpa glass efter jag har varit duktig och simmat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0