Sorg, jobbigt och en ljusglimt.

Allt är lite mycket just nu, ett uppbrott och en separation är aldrig rolig. Att lämna sin trygghet, sitt liv, att bara gå därifrån.

Däremot har jag en känsla djupt under allt det jobbiga, sömnlöshet, grubblerier som inte kan vara fel. Det är frihet, just nu känns det som att jag har världen framför mina fötter, att om jag tröttnar på Sverige idag (vilket jag i och för sig gjorde för längesedan, men jag menar på riktigt känner att JAG OOOORKAR INTE) så kan jag sticka, bort, den enda jag måste rå över nu är mig själv, och katten såklart, men katten skulle klara ett par månader utan mig också. Det är en skön känsla, livet är inte hopplöst, jag har mycket kvar att lära och se, jag gillar förändringar.

Över lag är livet bra just nu. Snart kanske jag börjar studera också.

Kommentarer
Postat av: Fabis

Ssk FTW!

2010-09-26 @ 23:40:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0