Alandia

Igår åkte vi båt. Jag var ensam på bussen från uppsala, eller absolut inte ensam, det var hur mycket folk som helst, men från sällskapet.

Jag hade en kamera med mig, men såklart har jag ju inte tagit några kort.

På vägen hem satt jag vid samma gäng som på vägen dit, men då var de aningens mer högljudda och lite socialare (i och för sig kanske inte jag heller var så social på ditvägen eftersom jag visste att jag skulle åka själv och hade tagit med en bok så jag kunde fördriva tiden) så då satt vi och pratade lite, bytte nummer med en tjej, så vi får la se om vi hittar på något, en fika eller en utekväll eller så, alltid roligt med lite nya vänner. Förresten hade de satt in två securitasvakter på bussen..... det var ganska töntigt, de gjorde ju inte direkt så mycket, snodde en öl här och där bara. Stod mest och såg blåsta ut, jag gillar inte riktigt såna där låtsaspoliser.

Men hur eller hur, vi hade det kul på båten, det var lite kort tid bara, nästa gång borde vi göra en "riktig" kryssning. GRATTIS på födelsedagen i alla fall Thereze och hoppas ni fick en fin kväll igår också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0