Tjuvlyssnat

På tal om båtresan igår, eftersom norrtäljebussen var 20 min sen och mitt sällskap var på den så var jag ensam kvar på terminalen med personalen där medans jag väntade på dem. Då hörde jag lite skvaller från tjejen som stod och tog leg innan man gick på (det är ju som sagt 18 år eller men målsman som gäller generellt, och hon sa det inte till mig utan till en kollega, men jag hör ju så jävla bra, på gott och ont).


Först var det lite prat hit och dit om diverse idioter sen kom dom in på en tjej.

- Hon hade ingen legitimation med sig så hon fick vända om, sen kom hon tillbaka och sa, "Men kolla min facebook då, där finns det bilder på mig och så står det hur gammal jag är!".

Hahaha, alltså, FACEBOOK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0