Roligt samtal.

Jag fick ett sms imorse, "Ring MAX Uppsala City".

Jag ringde.

-M (chefen) på Max Uppsala city.
-Hej, det är Janie, jag ringer för jag fick ett konstigt sms imorse.
-Jaaa, det är såhär att vi har lite klagomål på dig.
-Jahaaa?!
-Nej, det är såhär att J(biträdande chef) är ett miffo, därför fick du det där sms:et. Men det är så att du ska jobba ikväll.
-Nej det ska jag inte.
-Joooo, kom igen då? Vi känner oss så trygga när du är här!
-Men jag jobbar två kvällar var sjätte vecka och det är ikväll och imorgon kväll.
-Du jobbar väl fler kvällar än så?
-Jo, men jag menade på hemtjänsten.
-Jasså? Du skall inte hava några andra gudar utom oss! Ha det bra på hemtjänsten då.
-Ha det bra på jobbet ni med, hejdå.

HAHA, jag älskar mina jobbarkompisar.

Kommentarer
Postat av: Fabis

"Du skall inte hava några andra gudar utom oss!"



Haha! xD

2010-05-13 @ 23:43:24
URL: http://fabiannystrom.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Nu börjar det likna något vännen!!

2010-05-14 @ 21:12:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0