En dag till spillo.

Idag har jag sovit, legat i sängen och tyckt synd om mig själv, ätit mc donalds, pizza, bragokex, popcorn och druckit alvedon. Jag håller på att få en ny tand, den nya tanden ger mig smärtor och feber, jag är som en liten gnällig bebis (och ja, jag har säkert borstat tänderna tio gånger, plus att jag lägger plåster i kinden för den skaver emot).

Däremot har vi haft cougar town-maraton, jag har sett nitton avsnitt idag, varav de tre första två gånger i rad eftersom Grappe ville se och tvingade mig börja om från början. Jag känner mig stolt though att jag lyckats introducera honom till en serie eftersom det brukar vara tvärtom (han har inte erkänt att han gillar den riktigt, men när jag föreslog att vi skulle börja titta på den så var han väääldigt emot, och nu har han kollat på 16 avsnitt med mig, det säger väl sitt?).

Kommentarer
Postat av: Fabis

Cougar Town is the shit! Har tittat på det sen det började (i USA). :)

2010-05-08 @ 16:09:02
URL: http://fabiannystrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0