Dumma djur och andra saker.

Jag är helt slut, vi var hemma hos Grappes mamma, jag somnade i hennes säng, det var skönt, sen kom Grappe och undrade om han skulle åka hem utan mig... så jag fick gå upp.

Det var kul att jobba idag däremot, många reaktioner på mitt nya hår, och eftersom de flesta gamlingarna är lite halvdementa och jag inte jobbat på en månad så trodde många att jag var ny också. Haha, då blev de förvånade när jag redan kunde deras rutiner!

Katten har spytt igen, anledningen idag är väl att hon mumsat i sig något jättegott i utomhuset, men det var inte så kul när det låg en spykorv på golvet och lite på min tröja... SUCK.

Dieten går bra, jag känner mig smalare och jag är inte hungrig, men man känner ju att något saknas i intaget. Jag vet dock inte om jag gått ner något ännu då vi inte äger en badrumsvåg, jag vet inte om jag vill ha någon heller, det gick inte så bra sist jag bodde ihop med en sådan.

Nästa vecka blir en djävulsvecka, tvättid, ett möte med myndigheter, ett tandläkarbesök, ett dietistbesök (ÄNTLIGEN, YAY!), sex arbetspass och en påskmiddag hemma hos päronen. Så, jag är rätt upptagen då, så att säga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0