Den utlovade klänningen!


Den är så finfin, jag blir glad i hela kroppen när jag tänker på att den ska jag ha i sommar, kanske med kängor på orientering, kanske barfota på stranden. Att lite tyg kan göra så med en människa. Tyvärr fanns det såklart ingen 36a heller på stan, men jag tog en 34a, den smiter åt lite mer, men jag hade ändå tänkt tappa ett par centimeter i omkrets ju.


Gick in på New Yorker för att spendera mitt presentkort som jag vann i merförsäljningstävlingen på jobbet i slutet av januari. Det bidde en bikini-bh, som var jävligt svårt att få en bra bild på. För det första så är den faktiskt lila och inte blå som det ser ut som sedan ville jag framhäva att det är halterneck.


Sedan hade jag kvar 60 kr av presentkortet och köpte en tröja för 90, haha. Men 30 kr för ett linne och en bikiniöverdel är ändå inte fy skam.


Sist, men absolut inte minst, en bok om hemmaövningar, jag kan säkert redan de flesta, men det är kul att lära sig lite nya "moves".

Nu ska jag kanske börja tänka på lite föda och sen sängen, de ringde från hemtjänsten nu och undrade ifall jag ville jobba från 7.00 imorgon istället för 12.00, och jag kan behöva det, egentligen är jag sjukskriven imorgon också men jag känner mig rätt bra nu.

Kommentarer
Postat av: MKOOL

VISA PATTARNA!! På fredag drar vi ut aiight:D:D:D ??

2010-03-24 @ 00:39:11
Postat av: Chz

Schysst kroppsstrumpa!

2010-03-24 @ 12:06:14
URL: http://chzmntz.wordpress.com
Postat av: Janie

Haha, inga pattar här inte.... och jag drar fan inte till Karlskrona(där den här kommentaren är skriven enligt ditt ip)för en utekväll, onödig slöseri på tid och pengar.

2010-03-24 @ 21:20:34
URL: http://janienystrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0