"Alla dessa frååågor" Pompe, skenbart

Nej ni, här kan man ju inte sitta och dega, eller? Har fått ett förslag av Fabian att komma ner till stan och leka med honom, det låter lite lockande, men vad ska vi göra?

Jag har börjat på diet, lite halvt igår, lite helt idag. Low carb high fat, får se om den funktionerar, det är ju vanlig mat, man ska dra ner på kolhydrater (det stod kalorier förut upptäckte jag, tyvärr är det inte "k" som "k", annars hade det fått vara) bara och välja rena fetter, typ smör istället för margarin osv.

Jag ska boka tvättstuga idag.

Utlomlands vore jävla härligt, jag drömmer om Turkiet, och det är inte särskilt dyrt heller typ 12.000 för två pers i två veckor med resa och hotell, halvfint hotell till och med. Men Grappe envisas med att han inte vill åka till Turkiet...jag måste faktiskt säga att den bästa semestern jag någonsin varit på gick dit, jag var i och för sig nio år och anledningen (inte enda anledningen då, men en stark en) till att jag tyckte det var kul var att det fanns två brittiska pojkar på hotellet som bråkade om min kärlek, haha!

Nu verkar det inte som om Fabian vill leka längre, jag är för seg. Jaja, kanske en tur till gymmet idag då?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0