Beach 2010, före.

Eftersom jag inte har något bättre för mig i detta forum just nu och jag väljer själv vad det ska handla om här så ska ni få ta del av min träning just nu. Jag har inte lagt upp några speciella mål (mer än att försöka köra ett pass ungefär varannan dag så länge jag känner att det är kul och inte blir ett krav) just för att när jag gjorde det förut spårade det alltid ur och handlade mer om mat än träning. Den här gången är det bara träning och jag ska äta precis som vanligt (vilket inte heller varit så bra, men som sagt, vi ska till dietist snart och få kostråd).

Min mage, inte så stor egentligen, bara degig. Jag vill ha mer kontur på den, att det ska synas lite vart jag spenderat vintern.

En till bild där det kanske syns mer vad jag menar?

Jag tycker inte riktigt om att träna armarna, jag är rädd att se ut som värsta bodybuildern, men samtidigt är jag svag i dem, så ska köra lite på dem också, och ni ser ju att de börjat bli fettiga.

Benen, i hela mitt liv så har jag haft komplex för mina ben, på riktigt så kommer jag ihåg en gång då jag tänkte att mina lår var feta, vet ni hur gammal jag var? 6 år! Men nu tycker jag rätt mycket om dem, fina kurvor och de är lätta att träna (musklerna blir fint formade) så jag är inte så orolig för det i alla fall.

 

Sådär, om ett par månader blir det efter-bilder också. Det blev fint, det blev på riktigt ingen "försöka-se-smal-ut" pose här inte, snarare tvärtom, så det blir lättare med efterbilderna, haha. Däremot har jag inget på ryggen, men den ska också få sig en och annan omgång.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0