Sol sol sol varje dag.

Vi gick och la oss vid halv fyra eller så inatt, vid tio vaknade jag helt av mig själv, det är bra att min kropp är inställd på tidiga mornar (tio är ju inte jättetidigt, men när man somnar vid den tiden så). Nu har jag betalat räkningar från Grappes konto och har bröd på jäsning. Det är bra skit att betala räkningar med någon annans pengar, eller jag sätter ju över varje månad till honom också, så det är väl egentligen våra pengar.

Ja, helgen ja, jag hade ganska kul, men saknade många där, dessutom får jag ett sånt hemskt tunnelseende när jag förtär alkohol (alltså, inte den medicinska sorten, menar mer att jag blir ignorant).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0