Fy faaaaan!

Ja, jag får svära, jag ser så inte fram emot valborg, ha kul allihop! Själv jobbar jag 16,5 timmar, kanske att jag kunde bytt bort lite tid, men då ska någon annan stackare få det istället, på max får jag inte byta, på hemtjänsten vet jag att de har svårt att få ihop folk på fredag ändå, undrar varför?

Annars är jag i fin form, hade inte schemat sett ut som det gör på fredag så hade jag sprungit tiomila, jag är lite ledsen för jag missar det nu (just eftersom jag för en gångs skull tränat regelbundet i över en månad). Vi får se om det kanske blir ett 25-manna, vi får se hur formen är då, haha. O-ringen blir inte av däremot, jag är inte så sugen på örebro för det första, vi kom inte så bra överens sist, och för det andra finns ingen tid. Ååååh, kanke att jag kan pricka in någon scc nu i maj också! Sen blir det nog vårruset, ska anmäla mig imorgon, om jag inte ångrat mig imorgonkväll.



Man gör faen inte snygga miner när man springer, inte jag i alla fall. Sprint-km förra året.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0