OooOoooOoooOoooOoooOoooOoooOoooO

Hej, idag orkade jag inte med det där jävla kravet på en rubrik, så jag gjorde lite såpbubblor istället.

Så, vad har hänt? Vi var ner till biltema och köpte lampor till bilen (och jag är jätteosäker på om det är rätt skit), sedan var vi till öb och jag införskaffade mig olika rengöringsmedel för sisådär 200 kronor, schampoo inräknat. Jag har fått brev från polisen och ringt "viktiga" samtal, avbokat tandläkaren och pratat med samordnaren(?) på äldreomsorgen där jag förmodligen börjar jobba nästa vecka. Jag har byggt pussel, lagat mat, tittat på tv och läst ut min bok (som jag inte ens nämnt att jag börjat på och som inte var bra alls, kanske för jag störde mig för mycket på den dåliga översättningen, tur att det är mammas och jag inte har betalat för skiten).

Sedan har jag såklart spelat betapet.... den här fasen har hållt i sig ett tag nu, jag undrar när den drar över. Jag fick vilket som poängrekord idag med 617 poäng, hon jag spelade mot fick 200... så 25 rankingpoäng plus till mig och 26 minus till henne! Jag upptäckte också att jag bara använde 5 min av tiden så jag ska börja spela lite snabbare nu, det är kul att leka med ord (kanske är denna hysteri på grund av att jag aldrig spelat alphapet som barn och detta är något nytt för mig).

Nu ska jag sova, för imorgon klockan halv sex bär det av till tvätten igen, blir det sista gången då tro? Den som lever får se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0