En båt och ett dagis.

Hej, vart ska jag börja nu då?

Okej, nu blir det sisådär sjätte gången jag börjar på en mening och nu skiter jag i vad som hänt i veckoslutet, jag ska berätta vad jag drömde inatt!

Först var jag på en båt, det var kul. Jag kommer inte ihåg vad vi gjorde, men det var väl det vanliga, äta buffé och spela spelautomat. Helt plötsligt säger någon att det är "ett hål", båten höll på att sjunka! Snabbt gick det också, men jag sprang in till hytten, där mamma satt och packade ner tre laptops i plasthöljen så vi skulle kunna hoppa i vattnet med dem. Men det gick för fort och helt plötsligt hängde jag i relingen, jag visste att jag inte skulle dö.... men fick i mig en och annan "kallsup". Sedan var den drömmen nästan över, det hände lite tjafs när vi kom upp på land också.

I nästa dröm bodde Grappe och jag vägg i vägg med ett dagis, jag menar så nära att de passerade vårt kök när de skulle ut till deras lekplats. Barnen var bitchiga och fröknarna var ännu värre. Grappe hjälpte min pappa att skörda en jättestor åker, jag tittade på tv. Sedan kom Lillis och skulle spöa upp mig för något jag sagt, men jag hamnade överst och delade ut flera slag, plötsligt var det som om vi var en del av dagiset, barn som gick på dagiset, personalen skek på oss, och jag vaknade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0