"Det luktar i min lägenhet.."

Fast inte "stank" som i låten (som för övrigt heter mördarvals och är gjord av dia psalma, inte jättebra, men ibland poppar ett citat upp i huvudet och då blir det svårt att tränga undan det) utan nystädat med massa godluktande kemikalier!

Jag är inte klar än heller, men plockar lite nu bara och torkar golven imorgon.

Nu är jag klad och lycklig för det är rent.... hoppas det inte kommer några djur och biter mig inatt!

Och här var det meningen att jag skulle ha en film på en aggressiv kissekatt, men jävla *massa fula ord* youtube vill sig inte... varför får man inte skriva i en egen mailadress? Och hade jag ett konto där från förr? När skapade jag det? Stora frågor. Ni får en bild på en mindre aggressiv katt istället (men fortfarande rätt så elak som sover i korgen med ren tvätt).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0