ARG!

Jag bad Grappe om EN ENDASTE SAK, att fixa tvätten, eller att starta tvätten kanske är mer korrekt.... det är ju kul när man kommer hem efter en-två timmars sömn, nio timmars arbete och 10 mils bilåka och ser karlfan spela wow och halva tvätten stå kvar. Och han säger "du sa bara att jag skulle starta maskinerna".... det riktigt kokar ur öronen, för faktiskt, det tar två jävla minuter att gå ut och byta maskin, men istället har han låtit tvätten ligga kvar i tvättmaskinen en timme extra efter att den var färdig och gojsat ihop sig... och det var den ena ja, den andra maskinen hade han inte ens startat.

Egentligen handlar det inte om tvätt, det handlar om uppoffring och han klagar på att jag inte gör något för honom, men det är väl klart som fan att jag inte orkar ta några initiativ om jag ska hålla på och hålla undan efter honom och sköta alla basic-saker åt oss båda, medans jag oftare är borta på dagarna och han är den som är hemma och stökar till.....

Kommentarer
Postat av: Cissilini

Du borde få pris för att du orkar å står ut.



Jag vill också ha ett sånt pris om du får ett!



Annars är det jätte superduper orättvist!



2009-09-22 @ 22:16:23
Postat av: celina

Det här är en kommentar riktad till Å:



Jävla jävla lillebror! Ta och inse vilken fantastiskt tjej du har innan det är försent. /Arg syster

2009-09-23 @ 10:08:04
URL: http://celina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0