11 timmar sov jag inatt.

Det är många timmar det, och man blir inte pigg av det om ni trodde så. I och för sig hade jag ett litet sömnuppehhåll på en halvtimme vid sextiden, eftersom katten inte kommit hem så gick jag ut och tittade efter henne. Jag undrar om hon suttit och väntat på mig hela natten, för hon sprang efter mig igår när jag cyklade till ica, sedan tog jag en annan väg tillbaka. Och imorse när jag gick ut för att se så hon inte fastnat i något skrymsle runt kyrkan som ligger där, satt hon och snällt bakom ett hörn och spejade.

Jag är lite apatisk för tillfället, jag har varit sådan i ett par veckor. Jag vet inte varför, det känns lite som om jag är lever mekaniskt. Usch.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0