Jag läser musikrecensioner för tillfället.

Det är mycket prat om Amanda Jenssens nya skiva "Happyland". Jag har inte lyssnat på henne någonting förut, visst tyckte jag att hon faktiskt var rätt cool ändå, men jag tänkte att det kanske bara var ytan. Trots allt var hon med i Idol, och visst är det ett sätt att få publicering för sig själv, men de brukar ju inte komma så värst långt efter det och det är mest mesiga mellanmjölks-svenne-hitar som produceras på den vägen. Jag lyssnade på låten som heter just "Happyland" och jag ber till gudarna att den inte ska börja spelas på rix, för då är den trasig om en vecka. Tur att jag sällan är på tvätten längre och tvingas lyssna på den där jävla kanalen. Hur eller hur så lyssna på låten!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0