Talar fröken svenska?

Det gör inte min telefon, för den har varit på lagning och bytt nationalitet, svenska finns inte ens någonstans i inställningarna. Jag är så trött på den där telefonen nu att jag skulle vilja kasta den i väggen, hoppa på den och stena den, jag är så trött på mina turer ner till el-giganten... och de senaste tre gångerna har samma schnübbe jobbat i varuinlämmningen, vi är bundisar nu... Det vore ju liksom en sak om det bara var menyn, men det är lite jobbigt att inte ha ett svenskt t9, så nu skriver jag som käringarna (och pappa).

Idag har jag handlat klëder! 10 plagg för 650 spänn, två par strumpbyxor, en kjol, en jacka och massa toppar för 29 riksdaler styck. Happy happy.... nu måste jag bara ha ett par såna där fula byxor och lite skor.... men det får jag ta efter mitt kalas, kanske. Sen kommer vi ju till det där tråkiga med utrensning, det måste också ske snart ja. garderober och lådor är överfulla... av skit jag inte ens använder för det mesta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0