Och så kom ångesten.

Nejdå, jag har det bra nu. Men vad VILL jag? Me need förändring, me need roligt dygnet runt utan ansvar, me need p&l kanske? Men då enbart för att bullerkommitén har konkat, jag är ledsen för det och måste hitta en substitut-festival att åka på.

Idag har varit fullt upp, var arg på kärestan imorse, slängde pantburkar i hans badvatten så han drog och sa att jag skulle ringa när jag blivit snäll igen.... men ibland blir jag kvävd, jag vill inte bli kvävd, jag vill göra saker, kanske gå en kurs?

Jag är så trött på tvätten så jag kan lika gärna gå och ta livet av mig..... GE MIG ETT JOBB!!
Mina paeron kom förbi på fika, de undrade om jag hade några framtidsplaner.... jag har inte ens planerat min sommar förihelvete!

Man kanske skulle köpa sig en gård och hyra ut stallplatser.... dyrt i drift bara...

Sandra, Martin och Patrik var här, det var ett trevligt tumult.

Jag vill dra åt helvete.

Kommentarer
Postat av: Cissilini

Såja gumman, jag finns här för dig :-) (Å p.s jag har också fått sånna ryck så karln har dragit o sagt samma sak :-P )

2009-03-08 @ 20:03:45
Postat av: Janie

Ah, skönt.... men det är väl klart att man blir tokig ibland :P. I helgen ska jag få egen-tid, då ska Grappe till bålsta, så får jag sakna honom litegrann... för grejjen är det, att jag tror inte att jag har varit ensam hemma mer än sammanlagt kanske 3-4 dagar, om man lägger ihop allt på det 1½ år som vi bott tillsammans, jag vill inte åka bort hela tiden för att få vara ifred, så nu ska jag ha ta-hand-om-Janie-helg.....Får la se hur det blir, jag kanske ruttnar på tystnaden :P.

2009-03-09 @ 14:32:09
URL: http://janienystrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0