Någon som vill ha en galen katt?

Lite jobbigt att ha henne inne, hon jävlas hur mycket som helst för att vi inte släpper ut henne, men vad ska hon göra? klättra i träd med tratt?

I vår ska vi cykla överallt har det lite halvt bestämts, så om det är någon som vill sälja en cykel, eller vi behöver nog två, för ett lite billigare pris än de hutlösa jag hittade på blocket så hör gärna av er. Jag menar, det billigaste som fanns var några för 1000 kr/st, och då hade de punktering och diverse andra småfel som köparen själv skulle få åtgärda.

Imorse var jag och simmade igen, det är en skön träning, den sliter inte så mycket och har inga hårda stötar mot benhinnorna som löpning. Men jag tror ändå att jag behöver ta det lite lugnt med träningen ett par dagar, det känns inte riktigt rätt i kroppen, något är det, och jag vet inte vad.

Ikväll ska jag jobba.... SUCK. Var på jobbmässan igår i Fyrishov, lämnade in ett cv, ska kanske söka ett par jobb till.... jag hoppas innerligt att några eller åtminstonde ett par ringer in mig på intervju... och att åtminstonde en vill i alla fall provanställa mig.

Kommentarer
Postat av: camilla

Bra att du simmade! Snart vill jag simma varje onsdag förmiddag, bara så att du vet :)

2009-03-19 @ 14:05:21
URL: http://camillaoe.blogg.se/
Postat av: Janie

Det låter bra :D.

2009-03-19 @ 23:08:44
URL: http://janienystrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0