Jag är ytterst ambitiös.

Igår jobbade jag övertid till straxt innan tolv. Sedan körde jag hem i jävligaste vidrigaste skitvädret, hemma vid ett och kom i säng runt två.

Imorse gick jag upp halvåtta! För jag var och simmade med Camilla lilla, hon tappade sin nyckel till vårat skåp som var yttepytteliten på bassängens botten. Jag tyckte det var mest kul, hon tyckte inte. Vi dök ner på 4.5 meters djup och fick ont i öronen, alla tanter och gubbar var trevliga och hjälpte och vi fick låna simglasögon av en... men utan resultat. Sedan när vi gått till receptionen i badkläder, fått "huvudnyckeln" av tjejen i kassan och klippt upp låset så kom en tant in och sa att nyckeln var hittad. Ironiskt. Men vi simmade i alla fall en kilometer, så lite träning bidde det.

I eftermiddag ska jag och Fabian till Arlanda och lämna in våra cv:n, ev. tänkte jag också gå och lämna in ett till ett café i stan som söker biträde, annars gör jag det imorgon, får se om jag orkar.

Sist men inte minst har jag lovat Grappe finmiddag idag, så ikväll ska vi laga god mat tillsammans, för imorgon så åker han till Bålsta och jag får min efterlängtade egen-tid.

Efter det kommer jag antingen stupa i säng eller så har jag redan somnat i ett hörn någonstans i hemmet.

Kommentarer
Postat av: camilla

Hehe mjaa jag tyckte mest att det var pinsamt... Och jobbigt, inte så att jag blev ledsen. Mer att det var drygt. Men jag gillade huvudnyckeln :D:D

2009-03-11 @ 15:10:38
URL: http://camillaoe.blogg.se/
Postat av: Janie

Lilla huvudnyckeln :P.

2009-03-11 @ 23:27:59
URL: http://janienystrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0