En tlött en.

Imorse gick jag upp klockan fyra igen.... Varje gång jag går till tvätten tänker jag att snart hittar jag ett annat jobb, som kan ge mig lite stimulans, det är det som driver mig... och pengarna såklart.

Igår var vi hundvaktare, jag tänkte att hunden kanske ville ut och springa med mig... han var en lat hund, efter 25 minuter, var han rätt anfådd och tungan hängde långt utanför munnen.... men men, vi var nästan hemma då, så jag pressade honom lite till, tror vi var ute i sisådär 33 min. Han fick en stor kastrull med vatten och lite kattmat då som beröm, sen somnade han på mattan.

Ikväll ska är det träning med Linné igen, funtar på att ta mig en tupplur innan det.

Kommentarer
Postat av: camilla

Det var en Träning med stort T det :D

2009-03-17 @ 21:11:56
URL: http://camillaoe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0