Dutti flikka.

Jag har spelat poker och vunnit. Jag har haft någon form av "fest" och enbart druckit en halv cider. Jag har lagat mat tre dagar i rad, fläskfilé, fiskgryta och hemmagjorda köttbullar(Grappe hjälpte till med två av tre, så vi). Min första storhandling någonsin skedde i helgen... spännande.

Något mer? Njaej.... mest tittat på "vem vet mest", älskart! på söndagar mellan klockan halvtre och fem går hela veckans program, jag gillar frågesporter, speciellt när jag kan svaren... jag borde få vara med i juniorjeopardy eller Sveriges smartaste barn eller dylikt. Det borde komma ett sådant program snart, "Frågesport för dummies".

Kommentarer
Postat av: camilla

Joo, jag tycker det låter som om du får lite vuxenpoäng? ;)

Fast Janie, inte är du ung nog för junior? :P

2009-03-30 @ 09:23:53
URL: http://camillaoe.blogg.se/
Postat av: Janie

Oj oj, vuxenpoäng är inget jag är så van vid... känns bra.. även fast jag kompenserade med alltför sena nätter, och fortsätter med det idag.



Jag är barn en vecka till :D.

2009-03-31 @ 01:16:41
URL: http://janienystrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0