Rubrik.

Jag blev lite sorgsen idag. Först var Qamar på jobbet, och jag blev så glad att se honom, i den grad att jag till och med kunde avvara en kram(!). Men det kanske var sista gången vi jobbade ihop idag, och det kanske var sista gången jag jobbade kväll på tvätten någonsin, både sorgligt och bra, för jag har tänkt på att jag kanske stannat där för det varit bekvämt ändå och latat till mig lite. Nu blir jag ju typisch utsparkad och då måste jag hitta någon annanstans att ta vägen.

Jag tittade upp angående min utbildning som jag tänkt söka till våren idag, och det ser finfint ut. Rullbandstestet ser inte så farligt ut faktiskt, även fast jag hört att det ska vara det.

  -Ett rullbandstest innebär att du går på ett rullband i åtta graders motlut i 4,5 km/h under sex minuter, klädd i full larmutrustning som väger ca 24 kg.

Så står det på räddningsverkets hemsida, det kan väl vara det där med lutningen som blir jobbigt, men om jag bokar det till augusti så hinner jag träna backintervaller tills dess. Min vanliga gångtakt annars är ca 6 km/h när jag går långsamt (jag vill tacka min pulsklocka för den informationen), och 24 kg är inte jättetungt i sex min.

Kommentarer
Postat av: Fabis

Backintervaller..åh fy fan!!

2009-06-13 @ 02:03:03
URL: http://fabiannystrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0