Midsommardagen

Det är idag det, ingen bakfylla, ingen ånger.... enbart lite ont i huvudet eftersom jag sovit för mycket.

Vi var hos Svante igår, det var kul, vi grillade gott, tittade på Braindead (åh, jag mår illa, jag har drömt om den där äckliga lilla jävla råttan inatt). Spelade boule som pensionärer (det var riktigt kul fast jag förlorade rätt stort), tittade på Battle Royal (den hade jag set tslutet på förut, fast den var riktigt bra). Sist men inte minst spelade vi alphapet, jag förlorade ganska stort där med, det var första gången jag spelade den riktiga versionen och jag snarare lade allt jag kunde lägga istället för att tänka på blockning..... dessutom blev jag lite emo när jag fick upp bokstäverna "suicide". Det var dömt att misslyckas.

Kommentarer
Postat av: Cissilini

Ajfan :-P

2009-06-20 @ 16:12:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0