Har vi hamnat mitt i "drama-centrum" ?

Nu har det hänt MYCKET den senaste månaden, eller, de senaste tre veckorna. Det ofattbara hände igår, Micke och Sanna gjorde slut. Micke var emo och ville SUPA, och Grappe var på, medans jag ville vara nykter för jag hade huvudvärk. Någonstans gick det snett, jag vet inte var, men det blev väl som vanligt, Grappe var nykter och jag drack, men bara två drinkar då.

Någon fick för sig att vi skulle cruisa runt staden, men då jag vägrade drog killarna iväg själva, det gick väl sådär för dem. Men de hade kanske lite kul i alla fall även fast de inte fick något napp.

Jaja, jag vet inte vad man säger eller gör nu. det är bara det att mycket har hänt i närheten av oss nu, och ni skulle bara veta. Men jag tänker inte gå in på detaljer, för en del är rätt äckligt, ganska perverst till och med.

Även fast M och S nu gjort slut så kommer båda vara våra vänner, så jag hoppas bara att det löser sig så de tu tillsammans kan umgås med oss utan att det blir pinsamt och jobbigt för dem. Men det kan bara tiden visa.

Kommentarer
Postat av: Anonymus

Ni är familjen Drama helt enkelt, två drama queens, hihi

2009-06-21 @ 20:16:00
Postat av: Janie

I haven't caused any drama.... eller mjo, ett drama, men det var självförvållat och fiskat efter.

2009-06-21 @ 21:13:03
URL: http://janienystrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0