Bilddagboken.

Jag har suttit och tittat igenom nästan alla mina bilder på bdb, den sträcker sig tre år och 1030 bilder tillbaka. Det här har jag kommit fram till.
  1. Det är jävligt mycket dags att göra någonting åt mitt hår.  Svart eller kanske rött... och en annan frisyr vore gött.                                                                                                                                                                                                                                   
  2. Festival tack! Det är nog vad jag kallar total avslappning, men sällskapet är rätt viktigt, så det är jobbigt. För när jag är på festival så vill jag känna mig fri, men ändå inte vara där själv. Så man ska ha någon med sig som är där med en, men som inte begränsar, och det är svårt (och ja, jag hade svårt att välja bild, men jag tycker den här är rätt kul, random kille står naken och spyr på grannarnas tält liksom).                                                                                                                  
  3. Semester vore väääldigt skönt!                   

Kommentarer
Postat av: Camilla

svart! det var så jag lärde känna dig!

2009-06-07 @ 12:01:33
URL: http://camillaoe.blogg.se/
Postat av: evelina

svara GÄRNA på dagens fråga :)

ha en bra dag.

2009-06-07 @ 12:08:59
URL: http://ewelinaliciouz.blogg.se/
Postat av: Janie

I think black it is.

2009-06-07 @ 12:46:20
URL: http://janienystrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0