Nu är alla bevis utsuddade.

Jag skulle tagit före och efter-bilder i min städning, för ni anar inte vilken pers jag gick igenom igår. Men ni(alltså de flesta) som upplevt ett stökigt Johansson/Nyström-bo, femdubbla det. Men Janie kan hon, hon rensade avlopp och diskade och skurade och bäddade rent och skakade mattor och skräp, massa skräp, säkert tre sopsäckar allt som allt.



Okidoki, lite damm på golvet, men det kommer det bli hur eller hur, så jag SKITER i det.



Någon trivdes i en renbäddad säng i alla fall.

Kommentarer
Postat av: celina

Vattna blommorna ibland.

Duktig Janie som städar och fejar. Skäll på den där andra sovgrisen att han ska städa lite ibland också.

2009-07-08 @ 16:29:36
URL: http://celina.blogg.se/
Postat av: Janie

Jo, jag vattnade dem igårkväll. Förhoppningsvis dör de inte.



Hm, men jag städar nog hellre själv. Annars så blir det så att han slår huvudet i en kökslucka, blir ledsen och tröttnar. Eller helt enkelt blir trött och börjar tjata efter en kvart att vi ska vara klarstädade nu och bara feja undan allt i ett hörn. Jag klarar mig med kraven att han ska vara borta de få dagar om året som blir "städdagar" och att det ska hållas undan någorlunda när det är nystädat. Plus att Grappe är första sopansvarig.

2009-07-08 @ 22:12:00
URL: http://janienystrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0