Jag har skickat klagobrev.

Ja, jag gillar att klaga lite, så jag har skickat klagobrev till blogg.se angående det tönteri som de stora bloggerskorna håller på med. Det är verkligen inte okej att göra så mot varandra, och att ingen bryr sig heller? De är ju inte direkt gamla, och tydligen läser deras familjer vad de skriver, så varför reagerar ingen? Hur som helst alla vet väl vid det här laget att min syster blev uthängd som en "äcklig slampa"? Och det är väl den stora anledningen att jag skrev, men när jag ändå var igång så tänkte jag också att jag skulle passa på att klaga över de andra med. För de kör verkligen fulspel allihop, och när jag tänker på att det är den framtida generationen som en dag kommer styra världen så blir jag rädd. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0