Hej jag vill ha ett jobb.

Det ska vara ett deltidsjobb, eftermiddag/kväll, helst (det går också bra med heltid, åtminstone nu till hösten) då jag ska ansöka till en utbildning till våren där lektionerna är under dagtid/tidig eftermiddag.

Vad det är spelar ingen större roll, helst ett jobb som är lite varierande så man inte behöver bli hjärndöd. Det skulle vara kul med någonting fysiskt, och gärna ett jobb där man har chans att jobba många extratimmar (extraarbete är kul, och bra).

Så nu mina vänner, ge mig tips, bra tips. Tack.

Kommentarer
Postat av: ^Grappe

Fysiskt arbete.... Eftermiddag/kväll? Extra-arbeta, fria tider, flexibelt arbete?...



Har du övervägt prostitution? Perfekt!

2009-07-30 @ 22:15:53
Postat av: Janie

... ... ... jag ville inte få det att låta så.

2009-07-30 @ 22:37:46
URL: http://janienystrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0