EGENTLIGEN borde jag packa, men...

det är ju alltid så mycket roligare att göra något annat när man har måsten som ska göras, jag gillar inte att packa så mycket, och det blir ju alltid fel tillslut i alla fall. Det nödvändigaste brukar komma med, sådant jag måste ha, men jag är väldigt dålig på att ta med mig "kläder efter väder". Jag kan ta med mig fyra tröjor, men egentligen tycker jag inte om någon av dem och det slutar med att jag bär samma varje dag, för den är bekvämast. Jag kan ta med mig kjolar, shorts och annat som jag tycker är fint, men egentligen är det för kallt så det slutar med att jag får använda det enda paret jeans som jag tagit med mig under hela resan.... åååh, nu ska jag skriva en lista!

Kommentarer
Postat av: sofie

haha det låter bra det. men enligt tidningen så ska det ju inte regna så mkt i alla fall. vi ses imorn kanske :) kram

2009-07-17 @ 15:57:07
URL: http://sofiemariakarlsson.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0