Jag hittade skinkan...

men jag är fortfarande lite bitter över de jävla skinkorna för det är euroshopper-skinka jag har. Senast jag åt euroshopper var när jag skulle göra tonfisksallad och inte kunde välja märke. De hade både ica, abba och es (som var mycket billigare än de andra två 4.90 mot 15 & 16 kr tror jag), jag tog en av varje. Abba hade fin filé i olja(det var väl klart), ica var i princip av samma kvalité, sen kom es, det var fiskräns och slafs i den där jefla burken! Inte ens ordentligt nermald var den stackars fisken, nejdå, ben och grejjer fanns det kvar. Så jag hoppas att vi inte blir sjuka av skinkan.... den var ju ändå hälften så dyr som de andra sorterna.

Och nu undrar ni kanske varför jag har skrivit ett inlägg om euroshopperfisk/-skinka... det gör jag också.

Jag är lite trött, kunde inte somna igårkväll, låg och vred mig. Sedan har katterna haft race hela morgonen, upp, ner, ut, in,  överallt, haft ner saker... Josse kom och hämta Grå! Han äter våran mat som står framme på bänken, det gör aldrig Katla, han stänger in henne i lådor och sätter sig på locket så hon inte kommer ut och ligger därinne och gnyr, han äter upp all kattmat och skiter fullt i lådan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0