Till en vän.

Jag har börjat lyssna på p3 och uppskattar musik igen, tack Camilla för att du tog upp det. Funderade faktiskt på att börja lyssna på public service-kanalerna förut, men det blev aldrig av.

Dessutom ska jag nog tillägna Camilla det här inlägget, för hon har fått ut mig i spåret igen. Det är skönt att träna, men jag har ingen motivation riktigt på egen hand. Hon sa en gång i tiden att hon beundrade mig för min målmedvetenhet, men jag har en liten hemlighet, jag är inte så målmedveten och driven som du tror. Jag har lätt att påbörja, men svårt att avsluta. Hade det inte varit för såna här småsaker hade jag förmodligen förträngt träningen. Jag måste ha saker konkret, ett datum är jättebra!

Så tack så mycket, för p3 och för min hälsas skull (plus trevligt sällskap).

Kommentarer
Postat av: camilla

Va SÖÖT du är!! <3

2009-02-13 @ 15:52:08
Postat av: Janie

Ibland så :D. Det är ju mycket roligare när folk är glada.

2009-02-13 @ 23:49:11
URL: http://janienystrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0